27
Ιούλ

Τι “χρωστάει” το Facebook στους χρήστες του σήμερα;

fb2To Facebook αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για τους περισσότερους χρήστες του διαδικτύου. Εδώ και 7 χρόνια έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στις επικοινωνίες και έχει φέρει πολλούς ανθρώπους, φίλους, συγγενικά πρόσωπα, πολύ κοντά, έστω και αν βρίσκονται ακόμη και σε διαφορετικές ηπείρους.

Λόγω της αρκετά αυξημένης δημοτικότητας του, το Facebook και αρκετές επιπλέον ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από κακόβουλους χρήστες, οι οποίοι πολλές φορές παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες ή ακόμη και παιδιά με απώτερο σκοπό το προσωπικό τους όφελος.

Για την περαιτέρω διασφάλιση της δημοφιλέστερης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, προτείνουμε κάποιος βασικές αλλαγές οι οποίες θα ενισχύσουν το επίπεδο ασφάλειας, δημιουργώντας τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για την ανώδυνη χρήση από τους εκατοντάδες εκατομμύρια θαυμαστές του Facebook:

Πρωτόκολλο HTTPS

Θα πρέπει να διασφαλίζεται η χρήση πρωτοκόλλου HTTPS σε κάθε περίπτωση για την ασφαλέστερη πλοήγηση των χρηστών τόσο στο δικό τους προφίλ όσο και στα προφίλ των φίλων τους στο Facebook.

Διπλή Αυθεντικοποίηση

Πλέον οι περισσότερες τράπεζες παρέχουν στους πελάτες τους tokens για να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με μεγαλύτερη ασφάλεια. Το ίδιο μπορεί να υιοθετηθεί και από το Facebook με σκοπό την ενίσχυση της ασφάλειας.

Facebook Εφαρμογές

Θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ποιες εφαρμογές του Facebook είναι ασφαλείς και ποιες όχι ώστε οι χρήστες να μπορούν να είναι ασφαλείς σε κάθε περίπτωση.

Ρυθμίσεις Ασφάλειας

Πιο ισχυρά μέτρα θα πρέπει να υιοθετηθούν στις “Προτεινόμενες” Ρυθμίσεις Ασφάλειας για την ενίσχυσή τους, διότι γνωρίζουμε καλά ότι οι περισσότεροι χρήστες του δεν μπαίνουν καθόλου στη διαδικασία να παραμετροποιήσουν τέτοιου είδους ρυθμίσεις.

Οριστική Διαγραφή

Η επιλογή Οριστικής Διαγραφής θα έπρεπε να διαγράφει οριστικά έναν λογαριασμό χρήστη και όχι να παραμένουν στοιχεία του διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Επίσης για τη διαγραφή του λογαριασμού δεν θα πρέπει ο χρήστης να μπαίνει στη διαδικασία αποστολής ειδικού e-mail στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Το Facebook ήδη έχει καταφέρει να καινοτομήσει σε αρκετούς τομείς, θα έπρεπε όμως να προχωρήσει σε περαιτέρω αλλαγές με σεβασμό στον χρήστη, οι οποίες θα ενισχύσουν την εγκυρότητα της διασημότερης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωση καθώς επίσης και την ασφάλειά της.